5/27/2006

زنانگی...



نام: فروغ
نام خانوادگی: …
متولد :1356
جنسیت: زن
شغل: وکیل
میزان درآمد ماهیانه: 20،000،000 ریال
محل زندگی: اراک

نوع بیماری: سرطان
محل درمان: بیمارستان امام خمینی

- رفتم پیش دکتر، آزمایش نوشت، منم رفتم آزمایش دادم، وقتی نتیجه رو دید بهم گفت خودم تنها برم تو مطب، اینو که گفت دیگه فهمیدم.حالم خیلی بد شد.آخه پدرم هم چند سال پیش از سرطان فوت شده بود.وقتی رفتم تو اتاق،دکتر گفت: حتما باید بری تهران، گفتم باید شیمی درمانی بشم؟....گفت: آره......اینو که گفت تو مطب غش کردم!....

***

می دونست که قراره چه دردهایی بکشه......می دونست که شاید نتونه این دردها رو تحمل کنه.............
می دونست که شاید بمیره، راجع بهش حرف می زد......می دونست که اگه زنده بمونه شاید شغلشو با اون در آمد بالاش از دست بده و خیلی از مسائل و مشکلات دیگه رو باید تحمل کنه، اما وقتی ازش پرسیدیم بین همه این ها چه چیزی از همه بیشتر نگران و ناراحتش میکنه، بغض کرد و گفت:


- اینکه موهام میریزه!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

اشاره ی خیلی تمیزی بود...ولی شاید فکر کرده تنها چیزی که رازش رو بر ملا می کنه موهاشه...شاید!

18:40  
Anonymous Anonymous said...

cheghadr az entekhaabe axet khosham umad...

19:43  
Anonymous Anonymous said...

!?

08:24  
Anonymous Anonymous said...

به نامی:
جانم چیه؟....چیه سوالت؟............تو رو خدا خجالت نکش!....بپرس!

08:45  
Anonymous Anonymous said...

jeddan mahalle darmaan oonjast?

10:41  
Anonymous Anonymous said...

به هامون: آره جدا جدا محل درمان اونجاست...

22:19  
Anonymous Anonymous said...

یادته؟؟؟ اون بنده ی خدا هم به خاطر این که موهاش نریزه این قدر نرفت شیمی درمانی تا ما حالا هر بار تو آرامگاه معتمدی سر مزارش هی اشک بریزیم و هی ...

11:13  

Post a Comment

<< Home

Google PageRank