6/23/2006

نقاشی های من(2)


قبلا نمی خواستم این کارو بکنم اما حالا تصمیم گرفتم بعضی از نقاشی هامو بذارم تو وبلاگ تا ببینی....بهم بگو که به نظرت کار خوبیه یا نه و در کل احساستو نسبت بهشون هر چی که هست بنویس.....ای بابا چیه؟...نگفتم که برداشت متفکرانتو بگو که اینقدر ترسیدی.....نکنه فکر کردی اومدی موزه هنرهای معاصر و بهت گفتن نظر تخصصیتو راجع به فلان اثر باید بیان کنی......حس......حستو.....حس می دونی چیه؟.....د پس نمی دونی دیگه......حس عزیزم نزدیک ترین واقعیت به وجود تومی باشد....بنابر این غیر ترسناک ترین و در دسترس ترین بخش هستی تواه......نزدیک ترین چیزی که میتونی بهش دست بزنی.....پس سعی کن....اگه بخوای میتونی راجع بهش حرف بزنی....فکرم نکن با کس دیگه ای دارم حرف می زنم....با خودتم...آره با خود خودت که الان داری اینو می خونی....شک نکن!
--------------------------------------
پ.ن : در ضمن بدین وسیله از تمامی کسانی که در طی این چند روز در اینجا یا آفلاینا یا آنلاینا یا تلفنی یا حضوری،عکس بنده را که دیده اند جو گیر شده اند و به شدت فارغ التحصیلی این جانبه را تبریک گفتند، تشکرات شدید و جوگیرانه ای عرض می شود . نقطه!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

مبارک باشه فراغت از تحصیل دانش. راستی من هم به آغوش زمین برگشتم

16:08  
Anonymous Anonymous said...

خیلی خوشم اومد ازش، خیلی وقت بود که این قدر از یه نقاشی خوشم نیومده بود. راست می گما، نمی‌دونم هم چرا ... همون حسه که خودت گفتی شاید. جات خالی پناهی این هفته از وجود نداشتن حس و موجود بودن تنها حواس پنجگانه حرف می‌زد که اون دفعه هم گفت و تو باهاش بحث کردی. حس که نوشته بودی تندی یاد اون افتادم.

01:03  
Anonymous Anonymous said...

در ادامه ی تبریک فارغ التحصیلی از همین الان برای فردا این رو داشته باش: تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک/تولدت مبارک بهار

14:19  
Anonymous Anonymous said...

آها راجع به نقاشی: یاد هویج افتادم

14:20  
Anonymous Anonymous said...

تولدت مبارك
پاينده و شاد باشي

15:16  
Anonymous Anonymous said...

تنها احساسه که می تونه هستی رو رنگی کنه و زایش و شکوفایی فقط کار خودشه
اصالت با احساسه
!دربست

08:46  
Anonymous Anonymous said...

یکجور احساس ِ دوگانگی و دوپارگی بهم دست میده

18:03  
Anonymous Anonymous said...

mohemtar az hame inke to design ra mifahmi,estefade az rang ra baladi va dast khat dari.
movafagh bashi!
fareghotahsili va tavalod ham mobarak!

04:06  
Anonymous Anonymous said...

به نقطه الف:
ببخشید چی زاین؟.....دی زاین؟....بابا ما رو چه به این حرفا؟؟؟؟.....اتفاقا کوچکترین اطلاعات و ازین جور چیزایی در این زمینه ندارم.....تو رو خدا از جنبه هنری به جریان نگاه نکن.....قضیه خیلی دوستانه تر از این حرفاست به خدا....

11:24  

Post a Comment

<< Home

Google PageRank