2/06/2006

من؟


من هستم...

8 Comments:

Blogger babak said...

به بهههههههه ... نخیر تو رو نمی‌گم؛ عجب آدم‌برفیه خوشگلیه! فقط چرا پشتش به دوربینه؟ آخی!
***
ضمنا شایان ذکر افتخارآمیزه که من این‌جا رو مستقل از لینکی که توی وبلاگم داده بودی اکتشاف کردم. بعد رفتم دیدم اون‌جا هم لینک گذاشتی که راستی و این حرفا. به هر حال،... به هر حال! گمونم خودت راه حل خیلی خوبی برای اون مشکلی که گفتی پیدا کرده باشی. فعلا قربونات پتاسیم کوچیک جنابالو.
:)

18:23  
Blogger Konar said...

هی!!!سلام بهار!مبارکا باشه :)خرسند گشتمی فراوان.اون چیه رو کله ادم برفی؟

20:34  
Anonymous Anonymous said...

bilakhare?

09:09  
Anonymous Anonymous said...

حضور آشکار شما در این فضای مجازی بدین وسیله

14:31  
Anonymous Anonymous said...

چه حالي داد ورسك

16:16  
Anonymous Anonymous said...

Hi bahar...how are u...ur weblog surprised me...was so interesting...good to hear about u, go on ......good luck.

20:35  
Anonymous Anonymous said...

shoma kheili aaali hastid
be webloge manam sar bezanido nazar bedid plz :http://mohammadmetal.blogfa.com

01:02  
Anonymous Anonymous said...

heyyy bahar , chetori? kheili webloge bahali bood , movafagh bashi, miboosamet...

15:08  

Post a Comment

<< Home

Google PageRank